nedeľa 15. júla 2012

Karobovo-kokosové bonbóniky

Dostala som chuť na niečo sladké pri pozeraní vitariánskej kuchárky.. Tak som sa konečne rozhodla urobiť jednu z týchto dobrôt, pretože všetky kúpené RAW sladkosti boli zjedené. Zistila som, že už poriadne dlho platím za túto skvelú, jednoduchú a rýchlu vec celkom slušné peniaze..




Nech sa páči tu je recept:
1 hrnček kokosu
1 hrnček ďatlí
1 hrnček vlašských orechov
2 lyžice karobového prášku
1 lyžicu kokosového oleja
Agáve sirup také 2 lyžice ako pojivo


Všetky ingrediencie dáme do mixéra a rozmixujeme. Môžme urobiť guličky a obaliť v kokose ale ja som sa rozhodla použiť formičku, čo som si kúpila v Ikei:) Tú som trošku vymastila kokosovým olejom nasypala dnu trošku kokosu a natlačila zmes. Bonbóniky mi išli ihneď krásne von a ihneď sa aj zjedli. Som rada, že som ich stihla odfotiť. Bonbóniky som uložila na krúžok banánu a poviem vám, že už dlho som nejedla niečo také úžasné.. A hlavne je to zdravá maškrta, ktorá bola hotová doslova za 10 min!!!

Dobrú chuť:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára