nedeľa 15. júla 2012

Osviežujúca letná RAW polievka

Keď boli v Bratislave obrovské horúčavy, naozaj mi neprišlo na chuť jesť nič teplé..No hladná som bola, tak som si spravila niečo ľahko stráviteľné a niečo, čo ma osvieži. Pozrela som do záhradky, čo nám už dozrelo a našla som paradajky, cukinu, uhorky.. Rozhodla som sa teda spraviť si Gazpacho po mojom, bez papriky..
Tu je recept asi tak na 2 nasýtenia veľké porcie:
4 paradajky
1 uhorka
1 cukina
panennský olivový olej+ na pokvapkanie
soľ podľa chuti a potreby
za hrsť petržlenovej vňate+ na ozdobu

+ľubovoľne cesnak, cibuľka či iná zeleninka( paprika, zeler...) ako vám chutí a trávi:)
Všetko rozmixovať a dať do misky, pokvapkať olivovým olejom, ozdobiť petržlenovou vňaťou, posypať semienkami, naj konopnými a máme plnohodnotnú letnú "RAW" vitariánsku polievku:) Mňam!

Dobrú chuť!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára